Online träningsschema.

Nu har vi äntligen färdigt vår nya tjänst, som jag pratade om några inlägg nedåt: MyFitness online gym träningsprogram! Programmet är till den som vill ha ett kontinuerligt och mångsidigt program att följa samt för att utvecklas i både styrka och volym.

Programmet uppdateras varenda vecka och är lättillgängligt på nätet, t.ex via telefonen när du är på gymmet. Så överlåt tänkandet till oss och lägg all din fokus på träningen!

Ni kan klicka in er på vår hemsida för att läsa mera (samt registrera er) under online tjänster :)


5 responses to “Online träningsschema.

  • Sara

    Hej!:)
    Jag undrar då jag skulle vara intresserad att testa :) men nu betalar ja per gång jag är på gym så blir ju int något mera än Max 2 ggr per vecka då jag istället tränar hemma resten av veckan, men kommer det vara såna program som man behöver massa redskap som bara finns på gym?:)

    • Sara

      Kan ju tillägga att jag har ett litet hemmagym med bland annat crosstrainer, bänkpress m.m. :)

    • sipulii

      Hej Sara!
      Vad kul att höra att du är intresserad :)
      Detta program kommer tyvärr vara väldigt gym-baserat och kan vara knepigare att göra hemma. Men rätt långt kommer du med en bänkpress och stång hemma oxå!
      Logga in med användarnamn Demo och lösenord Demo, då ser du rätt bra hur det kommer att se ut :)

Lämna en kommentar